نصب ایزوگام در شهریار و اندیشه با ارزان ترین قیمت
نوشته شده توسط : athna


برای خرید و نصب ایزوگام در شهریار و اندیشه می توانید با شرکت ایزوگام لطفی تماس بگیرید. این مرکز به عنوان نماینده ایزوگام در اندیشه کلیه خدمات مربوط به عایق رطوبتی را به متقاضیان ارائه می دهد. برای سهولت در ارائه خدمات، همکاران ما به شما مشاوره خواهند داد.

نمایندگی نصب ایزوگام در اندیشه و شهریار

 

 

 

نصب ایزوگام در شهریار توسط تیم مجرب و حرفه ای شرکت لطفی انجام می شود. همکاران ما ضمن استفاده از بهترین انواع ایزوگام، عایق کاری و نصب لایه ها را به گونه ای انجام می دهند که مطمئن باشید تا سال ها رطوبت به داخل نفوذ نمی کند.

بهترین نصاب های ایزوگام در اندیشه در خدمت شما هستند و پس از بررسی مکان و تمامی جوانب مورد نیاز، لایه های این عایق را به صورت صحیح و اصولی نصب می کنند. استفاده از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته در کنار تجربه همکاران، قابلیت نصب ایزوگام را بر روی انواع سطوح (زیلو، استخر، پشت بام و ...) به آنها داده است.

 

ایزوگام چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

 

 

ایزوگام پوشش مقاومی است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از حرارت بر روی بستر پشت بام و محل مورد نظر نصب و چسبانده می شود و ایزوگام برای عایق کاری سطوح مختلف مانند پی، دیوارها، کف و سقف ساختمان ها و استخرها استفاده می شود. برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می شود و قابل ذکر است که عمر ایزوگام مرغوب به طور متوسط ​​15 سال می باشد.

 

ایزوگام تک لایه یا دولایه؟ کدام بهتر است؟

 

 

 

ایزوگام، تک لایه یا دو لایه، ممکن است با پوشش آلومینیومی یا بدون پوشش باشد. اگر قصد دارید سطوحی مانند سقف که در معرض مستقیم نور خورشید و گرما است را ایزوگام کنید، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیومی یا به اصطلاح ایزوگام با فویل استفاده کنید. استفاده کنید و اگر قصد عایق کاری ساختمان یا دیوار و کف سرویس بهداشتی را دارید از نوع بدون روکش یا به اصطلاح ایزوگام ساده استفاده کنید تا به صرفه تر باشد.

درباره ما

شرکت ایزوگام و قیرگونی لطفی در حوزه ی فروش و نصب انواع ایزوگام و قیرگونی فعالیت می کند. این مجموعه از سال 1367 شروع به کار کرده و همواره با هدف فروش بیشترین تعداد بشکه قیر در استان البرز به فعالیت خود ادامه می دهد. تیم ما در تلاش است تا با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات، عایق بندی منازل و ساختمان های هموطنان عزیز، به بهترین نحو انجام شود و خاطری آسوده را برای ایشان فراهم آورد.
جهت دریافت قیمت قیر و اجرای آن تنها کافیست با شماره تماس های ما در ارتباط باشید.

دفتر فروش
شهرستان فردیس، فلکه پنجم، بلوار شهید بیات، دفتر قیر و ایزوگام

02636500887
09125213924

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: